Kurs, w którym znajdują się informacje na temat praktyk studenckich znajdziecie tutaj
Portal Edukacyjny LAW
Ważne informacje
Zmiany na platformie IKAR
Aby ułatwić Państwu rozpoczęcie pracy z nową wersją platformy przedstawiamy najistotniejsze zmiany w stosunku do poprzedniej wersji.
Przywracanie kursu na nowej platformie
Na tej stronie umieszczona jest krótka instrukcja w jaki sposób można przenieść potrzebne treści z kursu ze starej wersji platformy na nową.
Skip course categories
Course categories
Skip ogłoszenia
Ogłoszenia
Logowanie do nowego portalu edukacyjnego IKAR
Logowanie do portalu IKAR dostępne jest dla studentów, kursantów oraz pracowników Lotniczej Akademii Wojskowej.
Nazwa użytkownika i hasło są takie same jak podczas logowania do Office365.
Więcej informacji można zobaczyć tutaj
Wykładowcy, którzy wyrażają chęć prowadzenia zajęć z wykorzystaniem portalu edukacyjnego IKAR proszeni są o zapoznanie się z informacjami umieszczonymi w sekcji FAQ:
Chcę prowadzić zajęcia na platformie IKAR, co powinienem zrobić?
Nie mam uprawnień, aby wysłać zamówienie na nowy kurs, co powinienem zrobić?
oraz
Jak założyć kurs w sekcji Pomoc.
Konta mailowe w domenie @wsosp.edu.pl lub @law.edu.pl dla wszystkich studentów LAW
Każdy student LAW ma założone konto mailowe w domenie @wsosp.edu.pl lub @law.edu.pl
WSZYSCY STUDENCI mają obowiązek zalogowania się na konto, jego aktywacji oraz uruchomienia dwuskładnikowego uwierzytelniania (2FA) po pierwszym logowaniu.
PRZYKŁAD ADRESU dla studenta: Jan Kowalski, nr albumu 4545
Adres: j.kowalski4545@wsosp.edu.pl
Aby się zalogować należy w przeglądarce wpisać adres http://gmail.com, następnie jako login wpisać cały adres e-mail łącznie z „@wsosp.edu.pl” lub „@law.edu.pl” oraz hasło.
Loginy i hasła rozsyłane są na adresy email podane w systemie IRK po zakończonej rekrutacji.
Uczelniane konta email posiadają przestrzeń dyskową na Dysku Google oraz mają pełną funkcjonalność kont Google, więc można używać je także na urządzeniach mobilnych (smartfonach, tabletach itp.) w aplikacji Gmail.
Zabronione jest używanie uczelnianych kont pocztowych do celów niezwiązanych z procesem dydaktycznym (w szczególności zabronione jest używanie dysku Google do celów prywatnych).
Po zakończeniu studiów konto jest bezpowrotnie usuwane, a wszelkie dane na koncie (wiadomości email i pliki) ulegają skasowaniu.