Jak się zalogować?
Aby zalogować się na e-Platformę IKAR, trzeba posiadać w niej indywidualne konto. Każdy student oraz pracownik posiada takie konto utworzone automatycznie (w oparciu o konto Microsoft Office 365).
Nazwą użytkownika jest Twój adres e-mail w domenach: @law.mil.pl lub @wsosp.edu.pl
Hasło jak do konta Office365
Jeśli zapomniałeś hasła?
Student:
- Przejdź na stronę resetowania hasła Office 365
- Wprowadź swój uczelniany adres e-mail oraz przepisz prawidłowo kod z obrazka i kliknij "Dalej"
- Kliknij w niebieski link "skontaktuj się z administratorem" na stronie która się wyświetliła
- Poczekaj! Procedura restartu hasła może potrwać do 48 godzin, choć najczęściej trwa znacznie krócej
- Twoje nowe hasło przyjdzie na adres e-mail
Wygasanie hasła (dotyczy Studentów):
Zgodnie z polityką haseł, hasło do Office365 za pomocą którego logujesz się do portalu IKAR wygasa po upływie 180 dni. Aby ustrzec się przed wygaśnięciem hasła należy przed tym terminem zalogować się do Office365 i samodzielnie zmienić hasło (https://account.activedirectory.windowsazure.com/ChangePassword.aspx). Czternaście dni przed upływem ważności hasła Student jest o tym fakcie informowany za pomocą wiadomości mailowej od Microsoft. W przypadku wygaśnięcia hasła należy przejść procedurę odzyskiwania hasła na stronie: https://passwordreset.microsoftonline.com/ zgodnie z punktami 2-5 opisanymi wyżej, nowe hasło otrzymasz w wiadomości e-mail na adres w domenie @wsosp.edu.pl.
Kursant:
- W celu odzyskania hasła proszę kontaktować się bezpośrednio z Administratorem platformy IKAR pod adresem e-mail: ikar_wsparcie@law.mil.pl
- W celu odzyskania hasła proszę kontaktować się bezpośrednio z Administratorem konta Office 365 pod adresem e-mail: helpdesk@law.mil.pl